La Lliga Blava de Vela convida els infants de Roses a seguir navegant després de l’Esport Blau

El GEN Roses impulsa un nou projecte adreçat a nens i nenes d’entre 8 i 12 anys perquè continuïn gaudint de la vela en un format divertit, d’aprenentatge i amb regates lúdiques

La Lliga Blava és la nova proposta del GEN Roses que dona continuïtat al projecte Esport Blau de Vela Escolar. Està pensada per a tots aquells infants que, després de provar l’experiència a l’escola, volen continuar navegant i aprenent d’una manera amena, amb companys i sense importar el nivell de partida.

L’activitat es desenvoluparà en vaixells dobles i combinarà trobades formatives i competicions lúdiques. Concretament, els participants es reuniran tres dissabtes al mes per perfeccionar la tècnica i, a més, tindran l’oportunitat de participar en una regata trimestral a la província de Girona, on podran posar a prova tot allò après sense la pressió d’una competició tradicional.

Des del GEN Roses destaquen que es tracta d’una “oportunitat perfecta per seguir navegant, fer amics i viure la competició d’una manera diferent”. Els interessats poden demanar informació o formalitzar la inscripció a les oficines del club, ubicades al Port Esportiu, o bé escrivint al correu info@genroses.cat.