Mes de paraules

La marca Empordà es posa en marxa

Trobada sectorial de la Marca Empordà
Un moment de la trobada sectorial

Comencen les trobades sectorials per prendre el pols a la marca Empordà

Trobada sectorial de la Marca Empordà
Un moment de la trobada sectorial

Amb una trobada amb representants del món educatiu (centres de primària i secundària, acadèmies i altres organismes o entitats relacionades amb el sector), una altra amb entitats esportives i de joves i una tercera amb empresaris de diferents sectors econòmics, s’ha iniciat part del procés participatiu vinculat al projecte Marca Empordà amb la creació de 14 grups focals de discussió.
Les reunions estan conduïdes pel director del projecte i professor de la Universitat de Vic, Jordi de San Eugenio.

Aquestes trobades sectorials, que tenen per objectiu obrir el procés de conceptualització de la marca a gran part de l’entramat social i/o econòmic de l’Empordà, s’aniran convocant a les seus dels consells comarcals de l’Alt i el Baix Empordà i a l’Àrea de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Figueres, que permetran prendre el pols al projecte de conceptualització de la marca Empordà i serviran per anar recollint opinions i punts de vista sobre les potencialitats i el camí a seguir en el futur de cares al desenvolupament d’aquesta iniciativa.

En concret, s’ha previst fer altres trobades sectorials, al llarg de les properes setmanes, amb representants d’associacions empresarials, restaurants i sector gastronòmic i de l’alimentació, infants i avis, cultura popular, urbanisme i medi ambient, agents turístics, patrimoni cultural, mitjans de comunicació, marxants i firaires, partits polític i exalcaldes i exregidors, seguretat i cossos policials i salut i entitats socials.

Aquesta activitat està emmarcada en el projecte de disseny i conceptualització de la Marca Empordà, que porten a terme l’Ajuntament de Figueres i els consells comarcals de l’Alt i el Baix Empordà, amb la participació de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya (UVic-UCC), i que se’n pot consultar la seva evolució a la web www.marcaemporda.cat, així com donar opinions al seu espai participatiu o a través dels twitters @MarcaEmporda i @elmeuemporda.