Mes de paraules

La Piscina de Roses ajuda als seus usuaris a tenir un control absolut de la seva activitat esportiva amb l’APP EntRena’t

Aquest nova APP, batejada amb el nom d’Entrena’t, és gratuïta pels abonats i inclou una visita al servei d’assessorament esportiu de l’equipament

Aquest matí la regidora d’Esports de l’Ajuntament de Roses, Verònica Medina, i el director de la Piscina Municipal, Joan Godo, han presentat les característiques i ús de la nova aplicació EntRena’t , que totes les persones abonades a l’equipament poden descarregar-se des d’aquesta setmana de forma totalment gratuïta, tant des de Google Play com d’App Store. D’aquesta forma, el complex rosinc ofereix als seus abonats un nou servei, inclòs en les seves quotes, que presenta diversos avantatges.

Aquesta nova aplicació, operativa des del passat dilluns, ofereix rutines d’entrenament individualitzades per a cada usuari, seguir l’evolució dels entrenaments, rebre notificacions relacionades, o conèixer la graella d’activitats dirigides de les instal·lacions de la Piscina Municipal, entre d’altres.

D’una banda, cada usuari pot disposar de la seva rutina d’entrenament personalitzada al mòbil, amb informació gràfica i vídeos dels exercicis que cal fer i com executar-los correctament. A més, cada pla d’entrenament disposa d’un sistema de control objectiu per determinar l’evolució de cada persona.

A través d’una bàscula d’impedància, es determina el tant per cent de massa grassa, el tant per cent de múscul, el pes…, de cada persona, dades que queden expressades en una gràfica al llarg del temps. Quan el client compleix les sessions del pla, rep notificacions automàtiques per a la renovació de la rutina i establir noves valoracions corporals.

Altres serveis que l’aplicació permet és la consulta de la graella d’activitats dirigides, amb l’explicació de cadascuna i la concreció actualitzada del monitor/a que les imparteix, així com la possibilitat de fer reserves a les activitats dirigides d’una forma ràpida i fàcil. Finalment, l’app permet rebre comunicacions informatives al mòbil per estar al dia de les novetats, a través d’una nova via.

Amb la implantació d’aquesta nova eina, la Piscina ofereix també a cada nou usuari que s’aboni, la possibilitat de realitzar una visita al servei d’assessorament esportiu de l’equipament. En aquesta primera cita, es fa una recollida d’informació inicial (salut, nivell d’entrenament, disponibilitat, gustos i motivacions, objectiu d’entrenament…) i es genera una rutina a partir de totes les variables introduïdes i la supervisió dels assessors esportius del centre. La primera cita es completa amb el primer pesatge.

A mesura que avança el pla d’entrenament, l’abonat pot validar cada sessió que realitza i que té especificada al mòbil. En finalitzar el període, el sistema avisa la persona en qüestió per tal que sol·liciti una nova cita amb l’assessor, realitzi un nou pesatge, es valori el progrés i s’assigni una nova fase d’entrenament encaminada a assolir l’objectiu general plantejat entre la persona abonada i l’assessora.

Aquest sistema també es posa a disposició dels abonats actuals que vulguin gaudir de totes aquestes noves prestacions.

Amb aquest suport tecnològic, la Piscina de Roses perfecciona i millora els serveis que ja fa anys que ofereix als seus clients, amb la idea de cercar una major qualitat. Amb aquest sistema, els usuaris de la Piscina podran estar més ben controlats i es podrà fer un seguiment més curós i professional de cada cas.