Mes de paraules

La Piscina de Roses estrena nova APP que millora i substitueix l’aplicació Entrena’t

Piscina de Roses
El director de la Piscina de Roses, Joan Godo, i la regidora d'Esports, Vero Medina, utilitzant la nova APP

L’aplicació antiga, Entrena’t, i la nova APP conviuran fins que els usuaris acabin els seus plans d’entrenament digitalitzats i en el moment que toqui renovar-los ja es farà amb la nova aplicació gràcies al servei d’assessorament esportiu de la Piscina, que s’encarregarà de fer-ho

La Piscina Municipal de Roses posa en marxa una nova APP que permet treure el màxim profit de tots els serveis que l’equipament ofereix als seus abonats i abonades, oferint un millor suport i experiència. De forma àgil i còmoda, la nova aplicació permet a l’usuari rebre al seu mòbil rutines d’entrenament individualitzades, classes virtuals, gràfics per realitzar correctament els exercicis o obtenir dades de la seva evolució, entre moltes altres utilitats.

L’objectiu de la nova app és permetre que totes les persones abonades treguin el major rendiment dels serveis de la Piscina Municipal, facilitant el màxim ús de les instal·lacions, activitats i serveis d’acord a les seves preferències i necessitats, i fent extensiva aquesta àmplia oferta també fora de l’equipament pròpiament dit. S’ofereix així un servei integral i una experiència més completa per poder gaudir dels serveis de l’equipament en tot moment.

L’aplicació permet obtenir al mòbil rutines d’entrenament individualitzades preparades pel servei d’assessorament esportiu (SAE) de la Piscina, disposar d’un guiatge gràfic per aprendre a fer cada exercici, conèixer en tot moment l’evolució dels entrenaments a través dels pesatges amb una bàscula d’impedància que permet obtenir el pes i el percentatge de massa de greix i muscular… o visualitzar les classes VIRTUALSPMR dirigides pels monitors i monitores de la Piscina per poder realitzar-les quan es desitgi.

A més, es pot consultar tota la informació sobre les activitats dirigides que ofereix l’equipament, tenir accés al carnet d’usuari digital a través del mòbil, realitzar pagaments pendents o fer reserves d’una forma ràpida i còmoda a les sessions esportives presencials, al servei poolbiking (bicicleta d’aigua) o al servei d’assessorament esportiu.

Verònica Medina, regidora d’Esports de Roses i directora de la Piscina Municipal, destaca l’aposta de l’equipament per la incorporació de les noves tecnologies al servei de la ciutadania i l’ampli ventall de possibilitats que aquestes ofereixen, assenyalant que “continuem innovant i posant al servei dels nostres usuaris totes les eines possibles perquè puguin aprofitar al màxim de tots els beneficis que ofereix la Piscina Municipal”.

La nova aplicació, en funcionament des del passat dilluns, està inclosa en la quota d’abonament i millora l’aplicació EntRena’t existent fins ara i que es va posar en marxa l’any 2019. De moment, “les dues APP’s conviuran durant 1 mes o mes i mig perquè tota la gent que tenia els plans d’entrenament digitalitzats amb l’antiga aplicació tingui temps d’anar-los acabant, i en el moment que toqui renovar els plans ja es farà a la nova aplicació, perquè el servei d’assessorament de la Piscina ja s’encarregarà de fer-ho”, explica el director de la Piscina de Roses, Joan Godo.

La nova aplicació, en funcionament des del passat dilluns, està inclosa en la quota d’abonament i per gaudir-ne només cal descarregar-se l’APP Piscina Roses de Google Play o d’App Store i accedir-hi amb les mateixes dades que cada usuari fa servir per entrar a la zona privada a piscinaroses.cat.