La revista Milfulls dels mercats gironins presenta a Roses el seu nou número

El Mercat de Roses

Els respresentants de les diferents institucions brindant

La publicació es va presentar, ahir, al mercat de Roses  en el marc del Vívid, Festival del Vi

El Mercat de Roses
Carles Pàramo, Marta Felip, Josep Blanch, Montse Mindan, Anna Blasi i Ambrosio Martínez durant la presentació de la revista Milfulls

El número 16 de la revista Milfulls, publicació editada per la Diputació de Girona, es va presentar ahir al mercat de Roses dins el marc del Festival del vi, Vívid.

Una presentació que va comptar amb representants de totes les institucions implicades, Montse Mindan, Carles Pàramo i Ambrosio Martínez de l’Ajuntament Roses com acollidor de l’acte. Josep Blanch, del Patronat de Turisme-Costa Brava i president de la D.O. Empordà, Marta Felip, de la Diputació de Girona i alcaldessa de Figueres, i Anna Blasi, presidenta de l’Associació de Comerciants del Mercat de Roses.

Pàramo  va obrir l’acte assenyalant que “en aquesta presentació del nou número de la revista estem aplegant el vi, que es la terra, i el mercat, que és el comerç”. Blanch va afirmar que el Patronat de Turisme dóna suport des del 2011 a la revista Milfulls, “que ens serveix en aquesta ocasió per promocionar el Vívid, el festival del vi, que a la vegada té l’objectiu de difondre el nostre territori a través de l’enoturisme i l’enogastronomia”.

Marta Felip, per la seva banda, va remarcar que la publicació “té com a objectiu la tasca de divulgació pel que fa al valor dels productes de proximitat als mercats”, que els va definir com a “museus on es pot comprar i gaudir dels productes del territori”.
I per últim, l’alcaldessa de Roses, Montse Mindan, agafant una vessant més culinària, va assenyalar que “Milfulls és una eina més per donar idees alhora d’elaborar plats que mai se’ns acudiria”.

Vívid

El Mercat de Roses
Els respresentants de les diferents institucions brindant

Vívid és un Festival, com va assenyalar Josep Blanch, president de la D.O. Empordà, que promociona l’Empordà a través del vi, el que va definir com “enoturisme” i “enogastronomia”.

Una inciativa organitzada pel Patronat de Turisme Girona-Costa Brava Girona amb la implicació del Consell Regulador de la D.O. Empordà, els Consells Comarcals de l’Alt i el Baix Empordà, diferents Ajuntaments, a més d’empreses privades adherides a la Ruta del Vi, que durant aquest mes d’abril portarà “55 accions” arreu del territori com tallers, conferències, degustacions i maridatges, entre d’altres.