L’Empordà convida tothom a difondre la seva nova marca amb la campanya #JoSocEmpordà

#JoSocEmpordà

Autoritats i ciutadans a la presentació de la nova marca #JoSocEmpordà

Els Consells Comarcals de l’Alt i el Baix Empordà  demanen la col·laboració de la societat per consolidar la marca i conviden a tothom a compartir allò que els fa sentir orgullosos de l’Empordà amb el hashtag #JoSocEmpordà

Els Consells Comarcals de l’Alt Empordà i el Baix Empordà van presentar ahir la campanya #JoSocEmpordà, la primera per consolidar la marca Empordà, amb la qual volen unir forces per fer més visible el territori al món i posar en valor tot allò que els uneix. Amb aquest objectiu, han fet una crida a tota la societat empordanesa i que s’estima l’Empordà perquè contribueixin a difondre els seus atributs i es facin seva la marca. D’una banda, les empreses, entitats, associacions i organitzacions que desenvolupin la seva activitat a qualsevol de les dues comarques i que s’identifiquin amb els valors de la marca podran fer-la servir. D’altra banda, tots els particulars que ho desitgin, poden contribuir-hi compartint a les xarxes socials tot allò que els faci sentir orgullosos de l’Empordà amb el hashtag #JoSocEmpordà.

La presidenta del Consell Comarcal de l’Alt Empordà, Sònia Martínez, ha explicat que l’acte d’avui “és l’inici del camí que ha de recórrer la marca Empordà per donar a conèixer el nostre territori per tot el món”, amb l’objectiu, ha dit, “que tot això es tradueixi en una dinamització del sector turístic, del món cultural i del lleure i de tota l’economia de la zona”. Per al president del Consell Comarcal del Baix Emporda, Joan Manel Loureiro, “l’Empordà com a marca existeix fa molt temps en el nostre imaginari col·lectiu”, explicant que l’èxit de la nova marca està supeditat a “si se la fan seva la gent, les institucions, els emprenedors, les escoles, les entitats i associacions, i també els visitants i tothom que estimi aquesta terra”. En aquest sentit, va dir que la campanya #JoSocEmpordà “és un primer pas per fer visible aquesta marca”.

A la presentació, que va tenir lloc Torroella de Montgrí, també hi van assistir els consellers de Turisme dels dos Consells, Agustí Badosa i Xavier Dilmé, destacant la presència del director dels serveis territorials de Territori i Sostenibilitat a Girona, Pere Saló, i la directora dels serveis territorials d’Agricultura, Ramaderia, Pesca i Alimentació, Elisabet Sànchez, a més d’una bona representació de la societat empordanesa, entre la qual hi havia diversos consellers i alcaldes.

En finalitzar la presentació, els assistents van poder gaudir d’uns tastets amb productes de l’Empordà preparats pel restaurant Casamar, a través de la Cuina de l’Empordanet.

Totes les persones que es vulguin adherir a la marca poden fer-ho a www.socemporda.com.