L’empresariat s’implica en la campanya ‘Anem a fer el vermut a Roses’ per tal de dinamitzar la Vila

‘Anem a fer el vermut a Roses’

El regidor de Promoció Econòmica, Félix Llorens, i el gerent de El Poke Corner Bar, Jordi Cusí, amb el cartell de promoció de la campanya ‘Anem a fer el vermut a Roses’

Gairebé una cinquantena d’empresaris s’adhereixen a la campanya ‘Anem a fer el vermut a Roses’, impulsada per l’Àrea de Promoció Econòmica, per tal de continuar donant una empenta a l’economia de la Vila

La campanya ‘Anem a fer el vermut a Roses’ va néixer en ple confinament dins el pla de xoc que es va redactar per tal de mirar quines accions havia de portar a terme l’Àrea de Promoció Econòmica des del la sortida del confinament fins a principis d’any. “Una campanya que estava prevista als voltants del mesos de maig i juny i que va ser impossible, a causa de la pandèmia, portar-la a terme i per això es fa ara, a la tardor, durant aquest mes d’octubre”, ha explicar el regidor de Promoció Econòmica de Roses, Félix Llorens.

Una campanya que “està orientada, a nivell publicitari, a la comarca de l’Alt Empordà i comarques veïnes sota el lema ‘Anem a fer el vermut a Roses’ perquè la gent vingui a casa nostra a passar un dia agradable”, ha assenyalat Llorens.

Sense la implicació dels comerciants no seria possible tirar endavant aquesta campanya, i tot i que estava prevista fer-la per a la primavera “estem contents de l’acceptació dels comerços en participar-hi, ja que són un total de 43 establiments comercials i 6 de restauració els que s’han adherit”, ha afirmat el regidor, assenyalant que de restauradors “és veritat que són menys, però s’ha de tenir en compte que molts de restaurants aprofiten el mes d’octubre per agafar-se uns dies de descans, la qual cosa no hagués passat si l’haguéssim pogut fer aquesta campanya a la primavera”.

I entre els establiments de restauració hi és El Poke Corner Bar, del qual el seu gerent, Jordi Cusí, va decidir adherir-se “perquè es tracta d’una campanya que s’escau molt bé amb la nostra tipologia de local i en ser una iniciativa nova creiem que pot tenir repercussió, tot i que és veriat que si s’hagués pogut fer al mes de juny hauria estat molt millor ”. Cusí és un dels empresaris que habitualment hi participen a les campanyes de promoció que s’impulsen des de l’Ajuntament de Roses en considerar que “serveixen per dinamitzar el poble, aquesta potser va més dedicada al comerç però no deixa de ser reciproca, és a dir, que els comerços i el sector de la restauració es retro-alimenten”.

I es el cas d’aquesta campanya, com diu el gerent de El Poke Corner Bar, el comerç i la restauració es retro-alimenten, ja que el seu funcionament tracta de realitzar una compra mínima de 10 € en qualsevol dels 43 establiments que s’han adherit, amb la qual el comerciant dona al client una targeta rasca-rasca amb la que li pot tocar un vermut de franc que pot degustar en els següents establiments de restauració:

  • Àncora
  • Ca la Valeria
  • Cerdanya
  • El Mercat Bar
  • El Poke Corner Bar
  • Marcelo Bistro.

Cal a dir que els comerços repartiran un total de 20.000 targetes, de les quals i que es podran bescanviar per una consumició que inclou vermut, patates xips i olives.

Podeu consultar les botigues i establiments on es poden obtenir les targetes en el díptic adjunt.