Mes de paraules

L’equip del Síndic ha atès vuit queixes i una consulta en la seva jornada d’atenció a Roses

Quatre de les vuit queixes presentades anaven adreçades a l’Ajuntament de Roses

L’equip del Síndic de Greuges va realitzar el passat dimecres 4 de maig, un total de 9 atencions durant el desplaçament realitzat a Roses per atendre queixes i consultes dels veïns de la població.  En total, es van presentar vuit queixes i es va fer una consulta.

Les persones van ser ateses per l’equip tant presencialment a l’Oficina de Promoció Econòmica com per trucada o videotrucada. Les problemàtiques plantejades han estat, entre altres, temes relacionats amb urbanisme, serveis socials, habitatge, salut, etc. Quatre de les vuit queixes presentades anaven adreçades a l’Ajuntament de Roses.

Aquesta presència del Síndic de Greuges s’emmarca en el conveni de col·laboració subscrit amb l’Ajuntament de Roses amb la finalitat de potenciar la defensa dels drets de les persones al municipi. A més, el Síndic presenta anualment a l’ajuntament un informe que recull la situació de les queixes gestionades i una estadística de les consultes provinents de persones i entitats de Roses.