Dues de les atencions van ser presencials, mentre que la tercera es va atendre telefònicament que van recollir un total de 3 queixes i 1 consulta
Ahir, dijous 22 de maig, l’equip de la Síndica de Greuges va visitar Roses per oferir una atenció presencial a la ciutadania i entitats de la Vila que volguessin fer consultes o exposar queixes en relació a vulneracions de drets per part d’administracions públiques o empreses que presenten serveis generals.
Es van realitzar un total de 3 atencions.
En aquest desplaçament que l’Oficina de la Síndica realitza anualment, es van rebre dues visites presencials que van ser ateses a les instal·lacions de l’Àrea de Promoció Econòmica, on es va habilitar un espai per a aquesta funció, i una atenció telefònica. Les persones usuàries del servei van presentar 3 queixes i han fet 1 consulta. Les situacions plantejades es relacionen amb temes de mobilitat i medi ambient i qualitat de vida. De les 3 queixes presentades, una té a veure amb l’actuació municipal.
Aquesta presència de l’equip de Síndica de Greuges de Catalunya a Roses s’emmarca en el conveni signat amb l’Ajuntament amb la finalitat de potenciar la defensa dels drets de les persones a la Vila.