L’oportunitat de muntar una empresa està a les nostres mans i a Roses et donen les eines

Fòrum d'Oportunitats

Un moment de la xerrada sobre "Com muntar una empresa sense diners"

Dimarts es va celebrar una xerrada a Roses sobre com muntar una empresa sense diners

Fòrum d'Oportunitats
Un moment de la xerrada sobre “Com muntar una empresa sense diners”

La xerrada “Com crear una empresa sense diners”, celebrada el passat dimarts i organitzada per l’Àrea de Promoció Econòmica de Roses, va formar part de les dues sessions prèvies, que desembocaran en el Fòrum d’Oportunitats que se celebrarà el 16 de març al Teatre Municipal.
Aquesta primera sessió, que va anar a càrrec de Rafael Aguilera, impulsor del Fòrum d’Oportunitats que se celebra durant els darrers anys a Figueres i Olot, va ser molt ben valorada pel regidor de Promoció Econòmica de Roses, Fèlix Llorens, “perquè els assistents a la reunió va comprovar que el més important no són els diners alhora de tirar un empresa endavant”.

L’important és tenir un projecte, i si es té Roses brinda l’oportunitat de muntar un negoci o empresa, per això, en primer lloc s’ha ofert aquesta primera sessió, i el 24 de febrer es portarà a terme la segona, “Com fer una presentació prèvia”, per saber presentar el nostre projecte d’una forma entenedora, efectiva i àgil, “però el més important és el Fòrum d’Oportunitats, per tant la gent que tingui un projecte seria interessant que el presentés el dia 16 de març al matí al Teatre Municipal, perquè serà aquí on podrà interactuar amb altres persones per poder tirar-ho endavant”.

No és obligatori assistir a les xerrades per participar en el Fòrum d’Oportunitats

Aquestes sessions prèvies abans de la celebració del Fòrum d’Oportunitats es realitzen per situar als emprenedors en el context de tirar un negoci endavant, per tant, la segona xerrada com la que es va celebrar dimarts, no és obligatori assistir per participar en el Fòrum, en el qual també es pot assistir com a espectador “i sortir com a soci d’un altre emprenedor”, ha destacat el regidor de Promoció Econòmica.