Les tasques començaran demà amb talls de trànsit esporàdics i, a partir del 9 de novembre, obligaran a tancar el carril central durant dues o tres setmanes
La rotonda de Santa Margarida on conflueixen la C-260 i la ronda de Circumval·lació tornarà a registrar afectacions de trànsit per treballs als col·lectors. L’actuació començarà demà, dimarts 3 de novembre, amb tasques de neteja, i continuarà a partir del dia 9 amb la col·locació d’una mànega a l’interior dels col·lectors.
En una primera fase, del 3 al 6 de novembre, es preveu una afectació mínima en el trànsit. Tot i això, els treballs poden comportar talls esporàdics d’algun carril de la rotonda, que se senyalitzaran mitjançant cons.
La segona fase començarà el 9 de novembre i s’allargarà entre dues i tres setmanes. Durant aquest període, la col·locació de la mànega requerirà tancar a la circulació el carril central de la rotonda.
Aquest tancament es delimitarà amb una barrera de formigó de tipus New Jersey. Els carrils exteriors es mantindran oberts a la circulació en ambdós sentits de la marxa.
Antecedents d’afectacions a la mateixa rotonda
Aquesta rotonda ja va patir talls transitoris de circulació entre els mesos de febrer i abril de 2025, amb motiu dels treballs de substitució d’un tram del col·lector del clavegueram del carrer Punta Falconera.