La Piscina Municipal de Roses serà l’escenari, aquest dijous 12 de febrer, d’una jornada esportiva que reunirà uns 125 nedadors i nedadores de sis centres d’educació especial de les comarques gironines
El proper dijous, 12 de febrer, la Federació ACELL organitza, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Roses, el XXXIV Campionat territorial de natació per a persones amb discapacitat intel·lectual, que tindrà lloc a la Piscina Municipal de Roses.
La competició comptarà amb la participació de sis centres d’educació especial de les comarques gironines i una previsió d’assistència d’uns 125 esportistes. Les curses i proves adaptades començaran a partir de les 11 del matí i s’allargaran fins aproximadament les 14 hores.
Des de l’organització es vol posar en valor el caràcter inclusiu i integrador de la jornada, que any rere any esdevé una cita destacada dins el calendari esportiu adaptat del territori, promovent l’activitat física, l’esport i la convivència entre els participants.
Amb aquest esdeveniment, Roses reafirma el seu compromís amb l’esport adaptat i amb la promoció d’iniciatives que fomenten la inclusió social a través de l’activitat esportiva.