Expovacaciones és una de les principals fires turístiques del nord de l’Estat espanyol, i un aparador clau per connectar amb un mercat tradicionalment interessat en destinacions com Roses
Turisme de Roses ha tornat a ser present a la fira Expovacaciones de Bilbao, celebrada del 9 a l’11 de maig. Al llarg dels tres dies, ha promocionat la destinació davant el públic basc, fidel i interessat en propostes com les que ofereix la població: un entorn natural privilegiat, una rica gastronomia, rutes de senderisme, activitats a l’aire lliure, cultura, enologia i una variada oferta de càmpings.
Amb més de 31.000 visitants en la seva última edició, Expovacaciones és una de les principals fires turístiques del nord de l’Estat espanyol, i un aparador clau per connectar amb un mercat tradicionalment interessat en destinacions com Roses.
A banda de l’atenció directa als visitants de la fira, Roses ha reforçat la seva presència al mercat basc amb accions promocionals als mitjans de comunicació. En concret, s’han emès anuncis a la ràdio COPE Bilbao i a la televisió local Telebilbao i s’hi han realitzat entrevistes per explicar de primera mà l’atractiu i les novetats de la destinació.
La participació s’ha dut a terme sota el paraigua del Patronat de Turisme Costa Brava Pirineu de Girona, compartint estand amb altres destinacions i entitats de la demarcació, com ara Empuriabrava-Castelló d’Empúries, Lloret, Blanes, Calonge, Palamós, Torroella de Montgrí-l’Estartit, Càmping Àmfora, Ciutat de Vacances Cala Montjoi i l’Associació de Càmpings de Girona.
Amb aquesta acció, l’àrea de Turisme de Roses continua treballant per consolidar la vila com una destinació de referència al mercat estatal, fidelitzant un públic que busca precisament allò que Roses ofereix: experiències en entorns naturals, platges i cales de qualitat, gastronomia, cultura i una àmplia oferta d’allotjament i serveis.