Programa Reallotgem

Roses es promociona en una de les fires més importants de Turisme d’Europa, FITUR

Turisme Roses
El regidor de Turisme de Roses, Fèlix Llorens, enmig d'una entrevista que li van fer en el marc de FITUR

El regidor de Turisme de Roses, Fèlix Llorens, es va entrevistar amb una quinzena 15 mitjans de comunicació i més d’una desena d’empreses del sector en el marc de fira

L’Àrea de Turisme de Roses va participar a la Fira Internacional de Turisme, FITUR, que va tenir lloc a Madrid entre el 24 i el 28 de gener. En el marc d’aquest important certamen internacional, Turisme de Roses va portar a terme una agenda d’entrevistes i reunions amb 13 mitjans i 2 agències de comunicació, 8 agències de viatges i touroperadors i 3 empreses turístiques, paral·lelament a l’atenció personalitzada al nombrós públic visitant que s’ha apropat al llarg dels cinc dies a l’estand de Catalunya, on Roses ha comptat amb una secció dins l’apartat Costa Brava.

FITUR és la fira turística de més rellevància a nivell estatal, i una de les més importants d’Europa en esdevenir punt de trobada internacional per a professionals dels mercats receptors i emissors. Enguany va rebre un total de 86.000 visitants i va comptar amb 8.500 expositors on va aplegar 136.000 professionals i operadors del sector.

Aprofitant aquest important aparador, Roses ha promocionat al llarg dels 5 dies tot allò que té per oferir als diferents públics (familiar, esportiu, enogastronòmic, cultural…). A part de l’atenció al públic general, Roses ha aprofitat el certamen per establir contactes i per promocionar la destinació a través de l’atenció a un total de 13 mitjans i 2 agències de comunicació, 8 agències de viatges i touroperadors i 3 empreses turístiques.

El regidor de Turisme, Fèlix Llorenç, juntament amb personal tècnic de l’Àrea de Turisme, van ser els encarregats d’atendre personalment els diferents mitjans i empreses, oferint en cada cas la més extensa informació sobre el patrimoni cultural i natural, això com l’oferta d’oci i serveis per a estades familiars, les platges i cales, la pràctica esportiva, o la riquesa gastronòmica i enològica, així com l’ampli ventall de serveis d’allotjament, restauració, comerç i lleure que ofereix Roses, d’acord a les especialitats i interessos dels diferents mitjans i professionals atesos.

Fèlix Llorens va voler assistir personalment a FITUR perquè “en ser la fira més important del nostre àmbit on hi assisteix tothom més enllà del públic, on tota la industria turístic es concentra al llarg de gairebé una setmana”. Durant la breu estada a Madrid Llorens va tenir l’oportunitat “de reunir-me amb més d’una desena d’empreses i mitjans de comunicació per transmetre’ls el que es poden trobar a Roses en temporada baixa en quant al turisme actiu, de natura, esportiu i cultural, a més de trobades amb touroperadors interessats en incloure Roses dins les seves destinacions turístiques”.

La participació de Roses es va realitzar a través de la secció destinada a la Costa Brava dins l’estand de Catalunya, i la seva presència respon a un doble objectiu àmpliament assolit en la present edició: d’una banda, mantenir reunions i establir contactes amb el sector turístic professional i, de l’altra, atendre al públic general per oferir una informació directa i de qualitat als possibles visitants.