Aquesta campanya inclou la difusió de 17 vídeos curts i segmentats segons el públic destinatari
Turisme de Roses engega aquesta setmana una nova campanya que té com a objectiu sensibilitzar tant la ciutadania local com els visitants sobre la importància del seu paper actiu en la sostenibilitat del municipi. La campanya inclou la difusió de 17 vídeos curts realitzats amb la tècnica d’animació motion graphics 2D, i forma part del projecte “Canvia’t el xip 2”, inclòs dins del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència (PRTR) i finançat amb fons Next Generation EU.
A través d’un estil dinàmic, fresc i proper, les càpsules audiovisuals aborden temes relacionats amb el respecte pel medi ambient, però també sobre aspectes econòmics, culturals i socials. Entre les temàtiques es tracten la gestió de residus, l’ús dels recursos turístics, l’eficiència energètica, la convivència entre turistes i residents, o el foment del consum local, entre d’altres.
Els vídeos estan segmentats segons el públic destinatari -locals, segons residents, agents econòmics del municipi i turistes- i busquen generar implicació a través de situacions quotidianes i elements identitaris de Roses, com la Ciutadella, les platges, el port pesquer o els gegants. Les peces es poden veure a partir d’avui, dilluns 4 d’agost, al canal de YouTube de Turisme de Roses, i formaran part d’una estratègia de difusió multicanal que inclourà campanyes a xarxes socials i mitjans digitals.
Aquesta acció s’emmarca dins de l’aposta de l’Ajuntament de Roses per un model turístic més sostenible, innovador i responsable, i busca la conscienciació de turistes i ciutadans sobre els esforços que s’han de fer conjuntament, informant-los amb exemples pràctics sobre quines són les bones pràctiques sostenibles a seguir en la vida diària.