Mes de paraules

Roses participa un any més en la campanya ‘Posem-li pebrots al càncer!’

La Fundació Roses Contra el Càncer organitza als dos supermercats Condis de la Vila la campanya impulsada per la FECEC per distribuir bosses amb pebrots entre els clients per un preu simbòlic d’1,5 euros

‘Posem-li pebrots al càncer!’La campanya de la FECEC arriba als supermercats Condis de Roses per distribuir bosses amb pebrots entre els clients per un preu simbòlic d’1,5 euros.

Un any més la campanya ‘Posem-li pebrots al càncer!’ arribarà a 460 supermercats Condis d’arreu Catalunya, incloent-hi els dos de Roses, amb l’objectiu de captar els fons necessaris per finançar els programes d’atenció cap a les persones que pateixen la malaltia i als seus familiars. La Federació Catalana d’Entitats contra el Càncer (FECEC) i les seves entitats membres com Oncolliga impulsen una iniciativa per distribuir bosses amb dos pebrots, un verd i un vermell, a un preu simbòlic d’1,5 euros entre els clients de l’empresa de distribució d’aliments.

L’acció se celebrarà en el marc del Dia Mundial contra el Càncer, el pròxim 4 de febrer.
Però dos dies abans, els dies 1 i 2, un centenar de municipis de Catalunya veuran voluntaris i voluntàries oferint bosses a tothom qui vagi a fer la compra. Unes bosses que la Fundació Roses Contra el Càncer també distribuirà als dos supermercats Condis de la Vila, un ubicat a la Gran Via Pau Casals, nº 178, i l’altra a l’Avda Jaume I, nº 5.

Durant l’any passat es van vendre 65.000 bosses, una part important del pressupost d’Oncolliga.

La campanya ‘Posem-li pebrots al càncer!’ vol desmitificar la concepció del càncer, que avui es continua associant amb la mort. “El càncer és una malaltia greu, avui incurable, però cada dia s’avança i el futur pot portar la cronificació i també la curació”, ha afirmat la coordinadora de voluntariat d’Oncolliga, Maria Vilà.

En aquest sentit, des d’Oncolliga destaquen la importància de la recerca i la inversió en I+D per arribar a aquest estadi.