Roses, present a 25 mitjans d’informació turística a nivell estatal

Roses

Hosteltur és un dels mitjans on surt promocionat el Suquet de Peix de Roses

Roses continua posicionant la seva destinació a nivell estatal, amb quaranta aparicions en 25 mitjans

Set mesos després de l’inici del confinament per la Covid-19, l’Ajuntament de Roses continua treballant per tal que l’efecte de la pandèmia afecti el mínim possible al posicionament turístic de la població a nivell estatal. Gràcies a les campanyes de comunicació impulsades durant el darrer mes, Roses ha aconseguit un total de 40 aparicions en 25 mitjans de comunicació diferents, promocionant dos productes de rellevància enogastronòmica -visites enoturístiques amb degustacions i campanya del Suquet de Peix- i un de cultural/patrimonial -rutes megalítiques del municipi.

Amb la contractació de l’empresa especialitzada en comunicació turística RVEDIPRESS, Roses aconsegueix mes rere mes estar present en mitjans de comunicació, tant offline com online, amb una estratègia dirigida a donar a conèixer els esdeveniments puntuals que tenen lloc a la localitat al llarg de l’any, així com a la posada en valor del seu patrimoni cultural, natural i gastronòmic.

Les 40 aparicions assolides durant el mes de setembre, han estat publicades per 10 mitjans gastronòmics (5 Barricas, Hitcooking, Gastroystyle, Vinetur, Indisa, Vinos y Caminos, Gastronomía y Moda, Bienvenidos, El Correo del Vino y A fuego lento), 6 mitjans especialitzats en viatges (Los Viajeros, Turismo en la Red, Magellan Magazine, LaSexta-Viajestic, The Tournalist i Fotoviajes), 3 mitjans Lifestyle, (Urbanitas Magazine, Tur 43 y Fanfan), 2 mitjans sectorials (Hosteltur y Diario Expreso) y 4 de temàtica diversa (Enredando, El Almanaque, Newslocker i Qué hay de nuevo).

La darrera de les comunicacions impulsades, corresponent a la campanya del Suquet de Peix que tindrà lloc entre els propers 16 i 25 d’octubre, ha comptat en els primers dies des del seu llançament amb un important seguiment, sumant ja 12 aparicions en mitjans: