Mes de paraules

Roses vol crear un Observatori Turístic per millorar el sector del turisme de la Vila

Pla de Màrqueting de Roses
Turistes passejant pel carrer Pi i Sunyer de Roses

Un Observatori Turístic de Roses en el que estarien implicats tots els agents del sector

Observatori Turístic
Turistes passejant pel carrer Pi i Sunyer de Roses

Els comerciants, restauradors i hotelers de Roses ha tingut menys feina durant el mes de juliol respecte l’any passat, el que es tradueix en que enguany ha hagut un baixada de turistes durant el mes de juliol Roses ha tingut menys visitants que l’any passat.

Aquesta és, segons el regidor de Turisme, Fèlix Llorens, una dada molt general, “i ara el primer hem de fer és detectar qui és el que no ha vingut, si és el mercat francès o espanyol i el perquè no han vingut, perquè sense aquestes dades no podem donar sortida alhora de buscar nous turistes, perquè primer hem de saber on ha estat el problema per d’aquesta manera ajudar als operadors turístics a buscar la solució”, ha afirmat Llorens.

I per conèixer, entre d’altres motius, “del perquè deixa de venir gent o del perquè ve una tipologia de turistes i no un altre”, el departament de Turisme de Roses vol crear “un Observatori Turístic el qual servirà per poder recollir dades contrastades i així poder oferir, entre tots els agents implicats, solucions per millorar cada dia més els negocis turístics de Roses”, ha afirmat Fèlix Llorens.

Una eina la de l’Observatori Turístic que, segons el regidor de Turisme, s’hauria de crear, sinó ara, en un futur immediat.