Segona campanya 2×1 al Mercat de Roses destinada promocionar el producte de proximitat

Campanya 2x1 mercats municipals

Aquesta campanya 2×1 es va engegar l’any passat per la Xarxa de Mercats Municipals de la Diputació de Girona

Campanya 2x1 mercats municipals
El 2×1 és una campanya que promociona els mercats municipals i alhora els productes de proximitat

La Diputació de Girona torna a desenvolupar la campanya 2×1 amb l’objectiu de promocionar els mercats municipals de la demarcació gironina engegada l’any passat per primer cop, també per aquestes dates. Així, la segona edició d’aquesta campanya es durà a terme el cap de setmana de l’11 al 13 de novembre i tindrà lloc als mercats municipals de Girona, Portbou, Palafrugell, Sant Feliu de Guíxols, Lloret de Mar, Olot i Salt i Roses.

Amb l’oferta “2×1 als Mercats Municipals de Girona” es vol promocionar el mercat vinculat al producte local amb iniciatives que ajudin a impulsar els mercats municipals i els donin més visibilitat. L’objectiu és potenciar el comerç de proximitat, un tipus d’activitat econòmica que vertebra i cohesiona els municipis i que, a més, actua com a element dinamitzador i vital per als municipis.

D’aquesta manera, el segon cap de setmana d’aquest mes de novembre els mercats adherits a la campanya oferiran als seus clients comprar dos productes i pagar-ne només un. L’oferta s’estén en productes com ara fruites i verdures, pa, pasta fresca, plats cuinats, conserves, pesca salada, carnisseria, xarcuteria, peix i marisc, entre d’altres.

Enguany hi participen un total de 220 parades i cada paradista del mercat municipal ha escollit d’entre els seus millors productes de proximitat els que oferirà en aquesta campanya 2×1 i, per tant, lluiran un distintiu identificatiu.
D’altres paradistes ofereixen el doble de pes al mateix preu que es pagaria en una compra habitual. L’objectiu és atraure i fidelitzar els clients, i també fer valer els mercats municipals i la qualitat dels seus productes de proximitat, frescos i de temporada.
A més, la campanya s’emmarca en un moment molt important dels mercats per tal de seguir sent un referent del comerç de proximitat.