Mes de paraules

Una xerrada de Salvador Cardús a Roses dóna continuïtat al cicle “Propostes de país per a un nou temps”

Com ja va avançar viladeroses.cat el passat divendres, l’economista i sociòleg Salvador Cardús, oferirà una xerrada al Teatre Municipal de Roses el proper dijous 25 d’abril. Amb aquesta ponència, l’Àrea de Cultura de l’Ajuntament de Roses tornarà a posar sobre la taula la situació actual del país amb una segona edició del cicle de conferències “Propostes de país per a un nou temps” iniciada l’octubre de l’any passat

conferencia_cardusDurant el passat mes d’octubre Roses va celebrar el cicle de conferències “Propostes de país per a un nou temps”, el qual va donar cita al Teatre Municipal de Roses a professionals de diferents àmbits (Josep M. Terricabras, Carles Puigdemont, Cristóbal Colom, Carme Forcadell, Vicenç Villatoro), que parlaren dels reptes de futur de Catalunya des d’una vessant econòmica, política i social. El cicle, nascut amb voluntat de continuïtat per tal d’apropar a la ciutadania de Roses i Alt Empordà el pensament i experiències de figures de l’actualitat de contrastada solvència, prossegueix la seva trajectòria el proper dijous 25 d’abril.

En aquesta ocasió, l’encarregat de donar el tret de sortida de la segona edició d’aquest cicle de conferències, serà l’economista, sociòleg i periodista Salvador Cardús. A aquesta xerrada li seguiran altres durant els propers mesos, de les quals el consistori informarà properament.

Salvador Cardús

Salvador Cardús i Ros (Terrassa, Vallès Occidental 1954) és llicenciat en Ciències Econòmiques (1976) i doctor en Ciències Econòmiques (1981) per la Universitat Autònoma de Barcelona. És professor titular de Sociologia a la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona. Imparteix cursos de Sociologia de la Comunicació i Epistemologia. Ha estat degà de la Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia entre 2009 i 2011. Com a investigador ha treballat en el camp de la sociologia de la religió i de la cultura, l’anàlisi dels mitjans de comunicació i també de les identitats nacionals.