Aliança Catalana va celebra el primer Congrés Local de Roses per escollir els afiliats que constituiran l’Executiva Local de la Vila
Una cinquantena de persones s’han cita al primer congrés local d’Aliança Catalana a Roses. Una xifra que representarun nou pas en la consolidació del projecte polític tant a la Vila rosinca com a la comarca.
Roses és actualment la població amb més afiliats d’Aliança Catalana a l’Alt Empordà, amb un total de 23 afiliats. D’aquests, 20 han participat en el procés d’elecció de la nova direcció local. Seguint les bases i la normativa interna del partit, la votació es va desenvolupar amb plena normalitat i va culminat amb la constitució oficial de la nova executiva. També hi han estat presents diversos membres de l’Executiva Comarcal de l’Alt Empordà, que han volgut acompanyar la militància local en una jornada especialment significativa per al creixement de l’organització al territori.
La candidatura encapçalada per Nico Serra ha rebut el suport unànime de la militància quedant composada la nova Executiva Local pels següents membres:
- Nico Serra: President
- Christian Guerrero: Secretari
- Raquel Juan Medina: Tresorera
- Francesc Lloveras: Vocal
- Enric Roma: Vocal
Nico Serra, actual responsable comarcal de Comunicació d’Aliança Catalana a l’Alt Empordà, assumeix la presidència de l’Executiva Local amb l’objectiu de consolidar un projecte fortament arrelat a Roses i orientat a donar resposta als principals reptes que afronta la Vila.
Durant la seva intervenció, Serra ha destacat que les prioritats del nou equip seran reforçar la seguretat i combatre la delinqüència i l’incivisme, fiscalitzar el padró municipal per evitar-ne els usos fraudulents, impulsar la dinamització comercial i econòmica, donar suport al comerç de proximitat i defensar la identitat i la llengua catalanes.
Amb la constitució d’aquesta nova executiva, Aliança Catalana reforça la seva implantació a Roses i a l’Alt Empordà, consolidant una estructura local preparada per treballar al costat dels veïns i defensar els interessos de la Vila. “Assumim aquest compromís amb responsabilitat i determinació per treballar cada dia al costat dels veïns i defensar els interessos de Roses”, ha afirmat Serra.
Aquest primer congrés d’Aliança Catalana de Roses també ha comptat amb l’assistència del regidor de l’Ajuntament de Ripoll, Xavier Formatger Augé.