Mes de paraules

Es presenta una Campanya de Dinamització del Sector Turístic de la Costa Brava dirigida al turisme de proximitat

“T’esperem amb il·lusió. Vine a la Costa Brava”
Part dels 20 busos que promocionaran 20 municipis de la Costa Brava

Una flota de vint autobusos de Moventis promocionarà 20 municipis de la Costa Brava, entre d’ells Roses, amb el missatge “T’esperem amb il·lusió. Vine a la Costa Brava”, dins del territori català

Ahir al migdia es va presentar al Port de Palamós la Campanya de Dinamització del Turisme de Proximitat a la Costa Brava impulsada per Sarfa/Moventis amb el suport del Patronat de Turisme Costa Brava Girona i 20 municipis de la Costa Brava: Cadaqués, Calonge, Castell-Platja d’Aro, Castelló d’Empúries-Empuriabrava, el Port de la Selva, L’Escala, Llançà, Lloret de Mar, Palafrugell, Palamós, Pals, Roses, Sant Feliu de Guíxols, Santa Cristina d’Aro, Torroella de Montgrí-l’Estartit, Tossa de Mar, Girona, la Bisbal d’Empordà i Figueres.

L’objectiu de la campanya és la promoció dels pobles de la Costa Brava amb 20 busos vinilats integralment amb imatges dels municipis i missatges potents que convidin a vistar la Costa Brava.

La campanya té com a objectiu fomentar la mobilitat en el transport públic, el turisme de proximitat i la marca Costa Brava arreu del territori en el qual opera la companyia de transports de passatgers des de fa prop de cent anys. Alhora, es tracta d’una iniciativa per crear vincle, pertinença i unió territorial amb la participació dels principals ajuntaments de la demarcació. 

Així, amb el missatge “T’esperem amb il·lusió. Vine a la Costa Brava”, una flota de vint autobusos de la companyia Moventis recorreran el territori català lluint imatges icòniques dels municipis gironins participants en la campanya. 

La campanya es complementa amb una acció comunicativa mitjançant la ràdio en la que s’entrevistarà els alcaldes dels ajuntaments al programa Via lliure, de Rac1, els caps de setmana de juliol i agost, i es donaran a conèixer els valors i atractius turístics, gastronòmics i paisatgístics de cadascuna de les localitats adherides a la iniciativa. 

Així mateix, es duran a terme accions complementàries a les xarxes socials on es divulgaran continguts i audiovisuals relacionats amb la campanya. 

La campanya de Dinamització del Turisme de Proximitat a la Costa Brava impulsada per Moventis Sarfa és una acció inèdita motivada per la crisi del coronavirus i que rep el suport de l’administració pública. La iniciativa exemplifica la fortalesa del sector empresarial català i la unió d’actuació en la reactivació social i econòmica del país.