La jornada, que es durà a terme en horari de matí i tarda, se celebrarà demà dissabte, 4 d’abril
Demà dissabte, 6 d’abril, Roses tornarà a demostrar el seu compromís amb la solidaritat i la salut col·lectiva amb una nova jornada de donació de sang al Casal d’Avis, situat a tocar del Teatre Municipal. La jornada, organitzada pel Banc de Sang i Teixits amb la col·laboració de l’Ajuntament de Roses, es durà a terme de 10 a 14 hores i de 16 a 20.20 hores, amb la finalitat de facilitar la participació del màxim nombre de donants.
L’objectiu d’aquesta donació, com totes que es fan arreu, és augmentar les reserves de sang, que continuen necessitant aportacions constants per garantir el funcionament normal dels centres sanitaris.
Donacions que es fan necessàries donat que la sang no es pot fabricar i que depèn exclusivament de la generositat de les persones. En aquest sentit, cada donació esdevé essencial per atendre intervencions quirúrgiques, tractaments oncològics, accidents o malalties cròniques.
El Casal d’Avis de Roses es convertirà, així, un cop més, en l’escenari d’aquesta iniciativa solidària.