Roses confia en destinar una partida dels pressupostos de 2019 al nou Pla de Màrqueting Turístic

Pla de Màrqueting Turístic de Roses

Un moment de la reunió celebrada a Ca l'Anita

El passat dimecres l’Àrea de Turisme de Roses va celebrar una reunió amb el sector turístic de la Vila per definir els punts apotenciar

Pla de Màrqueting Turístic de Roses
Un moment de la reunió celebrada a Ca l’Anita

La voluntat del regidor de Turisme de Roses, Fèlix Llorens, “és que abans que arribi el mes de setembre, abans de tancar els pressupostos de 2019, estigui enllestit el Pla de Màrqueting Turístic i el puguem encabir dins els comptes de l’any vinent”.

L’Àrea de Turisme de Roses va decidir l’any passat revisar i actualitzar el Pla de Màrqueting Turístic amb l’objectiu de millorar ser una destinació turística de qualitat en qualsevol època de l’any.
I amb aquesta finalitat es van programar diferents sessions, a través de la consultora Chias Marketing, amb els diferents sectors turístics de la Vila per a que expressés la seva opinió de la situació actual del turisme a casa nostra.
I pel que fa a l’allotjament, recordem, es va coincidir en assenyalar que s’hauria de millorar la imatge de Roses per atraure més turisme.

Fins i tot, es va realitzar una enquesta entre la ciutadania per a que aquest donés el seu parer.

I el passat dimecres, l’Àrea de Turisme va celebrar, a l’equipament cultural de Ca l’Anita, una reunió amb els gerents dels diferents establiment turístics per presentar “la formulació estratègica per posar en valor totes les dades recollides fins al moment pel que fa a l’ocupació, els allotjaments disponibles i l’oferta que hi ha per tal de definir quins son els punts a potenciar per ser una destinació turística de primer nivell”, ha manifestat el regidor de Turisme Fèlix Llorens.